piątek, 23 listopada 2012

Hafcikowo i poimieninowo.

Nareszcie wyszyłam obrazek mini-sal-owy.
Oj ciężko było.A jeszcze czekają mnie do wyszycia dwa obrazki SAL-owe.
Dajcie mi dobę która trwa 48 godz.Błagam!!!
A kartki świąteczne?Kiedy coś zrobię w tym kierunku?Nie wiem,nie wiem,nie wiem......


Umyłam już trzy okna.Zostało mi tylko jedno i  będę mogła zająć się innymi "przyjemnościami" domowymi.
Dziękuję,dziękuję, dziękuję ,wszystkim za życzenia imieninowe.Jesteście kochane.
Został jeszcze kawałek imieninowego tortu.Malutki ale fajniutki.Większość pochłonęły dzieciaki.


Imieninowe kwiatki.





A z ciekawszych prezentów.Kula z aniołkiem która świeci wszystkimi kolorami tęczy.



A to wiecie co jest?


 Nie to nic z biżuterii.To pendreive.Nigdy bym się nie domyśliła.A wy?To prezent od męża.


Malutka książeczka w rozmiarze pudełka od zapałek z myślami dla kobiet.



A teraz zapraszam na kawkę.


17 komentarzy:

Promyk pisze...

Pingwinek jest śliczny. Fajne prezenty dostałaś. Z przyjemnością poczęstuję się tortem i kawusią!;)

maczka87 pisze...

prezenciki cudowne :)

Beata pisze...

Pingwinek super ale bardzo podoba mi się ten pendreive :-)

margarett pisze...

Śliczny hafcik :) i jakie fajne prezenty :) pozdrawiam cieplutko

Edyta pisze...

Super upominki otrzymałaś :))))

Iskierka pisze...

Wszystkiego najlepszego- choć spóźnione to bardzo szczere :)

Anna pisze...

Hafcik z pingwinkiem bardzo mi się podoba.
Pomysłowe prezenty otrzymałaś :))

cyrysia pisze...

Wspaniałe prezenty. Aż się oczy moje cieszą na twoje wspaniałości.
Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego życzę, może i spóźnione, ale szczere życzenia :-)

Jagna pisze...

wszystkiego najlpeszego :)

violi igłą malowane pisze...

Wszystkiego najlepszego po imieninach ..
Super prezenty dostałaś , a taka malusia książeczkę to bym chętnie przygarnęła ,,

sylwuska pisze...

śliczny hafcik, na brak czasu zawsze narzekają ludzie z pasją :) prowadzisz bardzo fajny blog pozwól że się rozgoszczę:) pozdrawiam

sylwuska pisze...

P.S. pendreive jest zaje-fajny:) Spóźnione ale szczere Wszystkiego Najlepszego:)

Asia pisze...

Sliczny hafcik:))
Spuznione ale szczere najlepsze zyczenia imieninowe:))
Pozdrawiam Asia

haftytiny@o2.pl pisze...

fajny pingwinek:))też bym chciała dłuższą dobę:)

Kajka pisze...

Kochana, przepraszam,że dopiero dzisiaj ale lepiej później niż wcale.
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, SŁONECZKA, OGROMNEGO WORA MIŁOŚCI, CZUŁOŚCI I SŁOŃCA.
A prezenciki cudne.
Buziole kochana, ciastem się dzisiaj też będę częstowała.
Paaaaaaaaaaa

Alicja pisze...

Spóźnione życzenia imieninowe przesyłam!:) Pingwinek super. Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia. Serdecznie pozdrawiam!:)

Daniela pisze...

Gratuluje prezentów, a hafcik milusi!