niedziela, 18 listopada 2012

Liebster Blog

O co chodzi w tym TAG-u?
- Jest to wyróżnienie dla bloggerów mówiące w skrócie " wykonujesz dobrą robotę!"
- Przekazuje się je często blogom o mniejszej liczbie obserwatorów , dzięki czemu dany blog ma możliwość dotarcia do większej ilości czytelników,
- Jednym z warunków jakie trzeba spełnić po odebraniu nagrody, jest odpowiedź na 11 pytań od osoby , 
która Cię otagowała,
- Kolejno sami tworzymy 11 pytań i nominujemy do tagu 11 osób(nie można otagować osoby która Cię nominowała)
Mnie otagowała Morrora
A oto pytania do mnie.Nie są takie łatwe.
1.Jak myślisz jaki byłby Twój świat bez bloga?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.Lubię zaglądać na inne blogi,podziwiać zdolne dziewczyny ,czerpać informacje o hang made i kosmetykach,książkach.Muszę każdego dnia zaglądać na wiele blogów,to już chyba choroba.Jestem od tego uzależniona.Dzięki blogom poszerzam swoje horyzonty.
2. Co wg Ciebie zyskałaś , a co straciłaś przez rozpoczęcie działalności bloggerskiej?
Nic nie straciłam(może tylko trochę czasu,który mogłabym poświęcić na coś innego niż siedzieć przy komputerze).A co zyskałam?Poznałam fajnych ludzi dzięki którym patrzę inaczej na świat i różne dziedziny życia.
3.Czy udało Ci się dzięki blogowi poznać osobę , która obecnie jest Twoją dobrą znajomą/przyjaciółką?
Znajomą może tak ale przyjaciółka to zbyt wielkie słowo.
4. Ile czasu zajmuje Ci ( dziennie) ogarnięcie Twojego blogowego świata?
To trudno ogarnąć,ale dużo.
5.Jaki kosmetyk/ technika tworzenia zostały przez Ciebie odkryte dzięki innym blogom?
Scrap i szampon lawendowy Ziaja.
6. Co robiłabyś (w czasie który teraz poświęcasz na blogowanie), gdybyś nie prowadziła bloga?
Więcej poświęciłabym się domowi i szybciej czytałabym książki.
7.Jaki jest Twój stosunek do blogowania? Wstydzisz się swojego pisania czy wręcz przeciwnie chętnie opowiedziałabyś o swoim blogu całemu światu?
Nikt z moich znajomych ani rodziny nie wie że prowadzę bloga.Jest to mój mały intymny świat.
8. Jest coś czego chciałabyś wypróbować : kosmetyk bądź nieznana technika tworzenia?  Nie wiem nic nie przychodzi mi do głowy.
9. Jaki jest Twój ulubiony blog? (adres) http//:magicznydomek.blogspot.com
10.Zapach , który kochasz to...?    lawenda
11.Marzenie związane z temtyką Twojego bloga to...?
Jeden wielki bałagan.Lubię artystyczny nieład. 
A oto moje pytania.
1.Ulubiony owoc.Dlaczego?
2.Ulubiona potrawa.Dlaczego?Można podać przepis.
3.Blog czy facebook?
4.Świeca czy kominek zapachowy?
5.Wiosna czy jesień?Dlaczego?
6.Ulubiony kolor.Z czym się kojarzy?
7.Krąg przyjaciół czy samotność?
8.Ulubiony gatunek literacki?
9.Miasto czy wieś?
10.Film który zrobił na Tobie największe wrażenie.Dlaczego?
11.Ulubiony blog.Podaj nazwę i uzasadnij.

A nominuję:
nitkiariadny.blogspot.com
malowane-igla.blogspot.com
benet757.blogspot.com
moka-kramik.blogspot.com
hafty-nastolatki.blogspot.com

3 komentarze:

Daniela pisze...

Gratuluję wyróznienia i pozdrawiam!

Syll pisze...


masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

Promyk pisze...

Gratuluję!:)