poniedziałek, 26 listopada 2012

Masło do ciała.

Chciałabym Wam dzisiaj opisać moje ulubione masło do ciała firmy Perfecta.

Konsystencja i kolor taka sama ja prawdziwego masła.




Zapach cudny,pomarańczowo-waniliowy.Pachnie jak ciasto z owocami.
 Zapach jednak jest krótkotrwały. Znika zaraz po rozsmarowaniu po ciele.
Rozsmarowuje się bardzo dobrze i momentalnie wchłania.
 Skóra jest ujędrniona ale nie zauważyłam aby cellulit znikał.
Ale to nic ,cudów nie oczekiwałam.Skóra jest gładka,ujędrniona i to mnie zadowala.
Na pewno kupię je jeszcze,nie jest drogie,często w promocji kosztuje 8 zł z groszami.
Polecam wszystkim którzy lubią masła do ciała.



4 komentarze:

haftytiny@o2.pl pisze...

Przeraża mnie ta lista składników

Nitki Ariadny pisze...

Znam, znam:) Rzeczywiście, pachnie wybornie, ale zbyt krótko, za to nawilża skórę na długo. Pozdrawiam!

Sylka pisze...

Nigdy nie miałam masła z Perfecty. Ciekawi mnie jego zapach :)

AsiaB pisze...

Akurat ta firma już dawno przypadła mi do gustu. Masła nie próbowałam, ale na pewno świetne!