niedziela, 2 grudnia 2012

11 pytań

Zostałam nominowana przez maczka

1. Jaki lubisz serial?
2. Czy lubisz patrzeć nocą na gwiazdy i księżyc?
3. Czy jesteś uzależniona od tel. komórkowego?
4. Co musisz mieć w torebce?
5. Jaką lubisz zupę?
6. Co dziwnego widziałaś na oczy?
7. Jeden przyjaciel czy grono znajomych?
8. Maskotka czy figurka np. porcelanowa?
9. Co Ci przynosi szczęście?
10. Lubisz układać puzzle?
11. Czy robisz jakieś męskie zajęcia w domu (nie chodzi że cały czas tylko czasami)?

Odpowiedzi:

1.Najlepszy dla mnie serial to "Czas honoru".
2.Oczywiście.
3.Nie,nie lubię telefonu.Nie cierpię rozmawiać przez telefon.Używam go tylko w pilnych sprawach.
4.W torebce mam tyle rzeczy że trudno je opisać.Noszę w niej pół domu.
5.Rosół.
6.Nie wiem,chwilami wiele rzeczy wydaje mi się dziwne.
7.Jeden.
8.Figurka.
9.Miłość.
10.Tak.
11.Robię np.przepychanie zlewu lub naprawa kontaktu.

Nikogo nie nominuję bo wiele osób bawiło się w tą zabawę.

3 komentarze:

maczka87 pisze...

Dziękuje że wzięłaś udział w zabawie. Zaskoczyłaś mnie tym że w domu naprawiasz kontakty :) ja się boje wtyczkę wsadzić do kontaktu bo mnie prąd po prostu kocha zawsze mnie coś kopnie... ;/

sylwuska pisze...

Gratulacje :) pozdrawiam

AsiaB pisze...

Gratulacje!!!

Bullet journal czy kalendarz?

Witajcie moi drodzy w ten mglisty ranek. Praktycznie przez cały wrzesień męczy mnie katar. Szczególnie rano i wieczorem. Mam już dość o...