sobota, 1 grudnia 2012

Karaluchy.

Kolejna książka Jo Nesbo Z Harrym Hole w roli głównej.Harry Hol jest sierżantem policji norweskiej,specjalistą od seryjnych zabójców.
Akcja dzieje się w stolicy Tajlandii Bangkoku.
Świat palaczy opium,pedofili i barów go-go.
Zostaje zamordowany norweski ambasador.Prasa i świat dyplomatyczny chce uniknąć skandalu.Wysyła do Bangkoku Harre-go Hole aby jak najszybciej zamknął sprawę.Skacowany Harry wsiada do samolotu i udaje się do egzotycznej Tajlandii.
Nie ma żadnych śladów,śledztwo tkwi w martwym punkcie .Wkrótce giną następujące osoby w tym córka zamordowanego ambasadora.Ten który miał twarde alibi okazuje się wyrafinowanym zabójcą.
Książkę polecam miłośnikom Jo Nesbo,choć uważam że jest to najsłabsza pozycja jego autorstwa.
Moja ocena: 4/6







Tytuł: Karaluchy

Autor: Nesbo Jo

Wydawca: Wydawnictwo Dolnośląskie

Numer wydania: I

Data premiery: 2011-06-29

Język wydania: polski

Język oryginału: norweski

Tłumaczenie: Zimnicka Iwona

Rok wydania: 2011

Forma: książka

2 komentarze:

versatile pisze...

Jeszcze nie miałam okazji zapoznania się z jakąkolwiek książką twórczości tego autora, aczkolwiek bardzo mnie ona ciekawi. Myślę jednak, że przygodę z tym pisarzem zacznę od innej powieści :)

AsiaB pisze...

Ja również nie miałam tej przyjemności, ale chętnie kiedyś chętnie sięgnę po którąś z jego pozycji. Pozdrawiam:)

Bullet journal czy kalendarz?

Witajcie moi drodzy w ten mglisty ranek. Praktycznie przez cały wrzesień męczy mnie katar. Szczególnie rano i wieczorem. Mam już dość o...