niedziela, 2 grudnia 2012

Królowa zimy i leniwa niedziela.

Trzymajmy kciuki za naszą Justynkę!!!



Dzisiaj oprócz zrobienia obiadu postanowiłam spędzić niedzielę relaksująco.
Rano obejrzę naszą królową zimy i będę trzymała za nią kciuki.
Potem trochę pohafcę i poczytam prasę i książkę.Od jutra znów obowiązki.


Jestem spóźniona z listopadowym obrazkiem SAL-owym.Może dzisiaj trochę podgonię oglądając Justynę.



Prasa u mnie zalega.Kupuję a nie mam czasu jej czytać.Dzisiaj przejrzę czasopisma a  dokładne czytanie zostawię na świąteczne leniuchowanie.



Książkę trzeba przeczytać trochę szybciej,jest wypożyczona z biblioteki. Bardzo lubię książki autorstwa tych dwóch pisarzy(piszą pod pseudonimem Nicci French).
Wkróce recenzja.

Życzę wszystkim udanej niedzieli i zaprasza do oglądania naszej królowej zimy!!!

3 komentarze:

Beata pisze...

Justynka druga :-) Udanego odpoczynku :-)

maczka87 pisze...

Życzę spełnionego niedzielnego postanowienia :)

Daniela pisze...

Udanego haftowania i miłej niedzieli!

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...