czwartek, 27 grudnia 2012

Poświąteczne zakupy.

Popatrzcie na moją choinkę.Jak co roku żywa i przeważa kolor niebieski.


Kupiłam dzisiaj "Kram z robótkami" z kalendarzem na 2013 rok.


Oto ciekawsze wzory na ten Nowy Rok







Weszłam dzisiaj do chińskiego sklepu i"przepadłam"
Ogarnęła mnie guziko-mania:



A na widok tych cieniowanych mulin  nie mogłam się opanować.
Mam kota na punkcie tego rodzaju nici.Kupiłam parę paczek.


Tasiemka w kwiatki jest w bardzo ładnym różowym kolorze.Też kupiona u Chińczyka"


W biedronce kupiłam sobie terminarz na 2013 rok.


8 komentarzy:

Edyta pisze...

Super zakupy!!!

Anna pisze...

Świetne zakupy! Guziczki ekstra, a mulinki mnie zauroczyły. Też muszę pomyśleć o kalendarzu :))

maczka87 pisze...

Choinka piękna ważne że żywa... :) Ale ten pomysł na zakupy w chińskim dobry pomysł chyba sama się wybiore... widząc po Twoich zakupach namówiłaś mnie...

sylwuska pisze...

Udane zakupy widzę :) Życzę Twórczego Nowego Roku!

AsiaB pisze...

Piękna choineczka i świetne zakupy!Ta mulina jest obłędna:)

Morrora (zmalowanalala) pisze...

Oddaj guziczki i mulinę!!! Szkoda, że u mnie w chińczyku nie ma takich cudasków:)
Pozdrawiam:)

http://kilkascian.blogspot.com/

Titania yng Nghymru pisze...

mmm fajne zakupki :P i jaka fajna szafirowa choina! :)

chwilotrwaj pisze...

Heh, też mam taki terminarz tylko turkusowy, świetny jest. W miarę dobrej cenie i do tego fajny kolorowy, a nie taki bury.

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...