poniedziałek, 17 grudnia 2012

SAL-mini hfciki i prezenty.

 Ostatni hafcik w zabawie SAL-owej u  Kasi


Dziękuję Kasiu za wspaniałą zabawę!!!

A teraz o prezentach.W tym roku rzadko  brałam udział w wymiankach.
Kartek świątecznych też w tym roku wysłałam bardzo mało.
Brak weny,czasu i ogólne zniechęcenie do wszystkiego nie nastraja mnie świątecznie.
Człowiek zmusza się do wielu rzeczy dla dzieci.
Gdy oglądam Wasze piękne robótki na blogach to zazdroszczę Waszej radości tworzenia.

Prezenty Mikołajkowe od Magdy:







Słodycze nie załapały się na zdjęcie.Bliźniaki już je pochłonęły.
Dziękuję Magdo za piękne prezenty!Sprawiłaś mi miłą niespodziankę.

Ja do Magdy wysłałam:








Mam nadzieję że Magda zadowolona jest z tych małych prezentów.

Umówiłam się na prywatną wymiankę świąteczną z Kasią.Oto co jej wysłałam:


Wiem że Kasi prezent się podobał.


6 komentarzy:

maczka87 pisze...

Cudne wymianki zorganizowałyście sobie :)

Majalena pisze...

Bardzo Ci dziękuję za prezenciki, choć nie spodziewałam się :) bo miała być tylko karteczka ;)
Oczywiście bardzo mi się podoba, a haftowanki zostawie sobie na przyszły rok.. bo już teraz to troche mało czasu zostało.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuje

Anna pisze...

Wspaniałe prezenty sobie przygotowałyście. Hafcik uroczy!

violi igłą malowane pisze...

Wymianki sa super , fajne prezenty..

Blogowy Świat pisze...

Świetny pomysł z tą wymianką ;)

AsiaB pisze...

Cudne prezenty!!

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...