środa, 19 grudnia 2012

xxx,prezenty i zakupy.

W wolnych chwilach trochę xxx ale idzie mi bardzo powoli.Brak czasu w tej gonitwie przedświątecznej doskwiera każdemu.


Wyszywam obrazek którego wzór dostałam od Teresy  w ramach jej całorocznej zabawy.


A to obrazek SALowy .Wzięłam za mały kawałek kanwy i dlatego obrazek będzie trochę inny niż oryginał.

A oto prezenty które ostatnio otrzymałam:

Sklep nadodatek.pl przysłał mi życzenia świąteczne wraz z diagramem świątecznym i pasemkiem zielonej muliny.






Od Edytki dostałam śliczną karteczkę i zawieszkę.Patrzcie i podziwiajcie:





Dziękuję Ci Edyto za pamięć!

No i małe co nieco-zakupowo:


W różowym pudełko balsam do ciała Avon z ekstraktem jedwabiu.Drugi krem to krem do twarzy z owocami granatu.


A to balsam do ust-jabłkowy.



Książki które koniecznie chciałam mieć i mam.

6 komentarzy:

Anna pisze...

Śliczne upominki i zakupy!

Edyta pisze...

:))

indzia pisze...

Jest co podziwiać. Śliczne upominki i zakupy.

Blogowy Świat pisze...

Może napiszesz coś więcej o tych książkach, co Ty na to?

Agga pisze...

Wspaniałe prezenty :)

AsiaB pisze...

Piękne rzeczy!!

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...