środa, 12 grudnia 2012

Zimowe to i owo...

Widzę że uciekają ode mnie obserwatorzy.Nic to.Widocznie jestem nudna.Przeżyję to...

U nas zima na całego,chociaż temperatura ma 0 stopni.Śnieg pada cały czas,krajobraz jest bajkowy.
Wczoraj wieczorem widok za oknem był tak piękny że musiałam pstryknąć zdjęcie.


Kupiłam dzieciakom fajną trumnę z cukierkami.Trumna będzie z mamą.Rekwiruję ją na hafciarskie duperelki.



Dzisiaj cały dzionek załatwiałam sprawy i przyszłam skonana do domu,nogi przemoczone i bardzo obolałe.

Wieczorem trochę po xxx obrazek salowy,


a teraz przeglądam nowe  gazetki i popijam gorącą herbatkę.





8 komentarzy:

maczka87 pisze...

Aura za oknem przepiękna była by piękniejsza gdyby było cieplej ;) A ta trumna z cukierkami fajny prezent dla dzieciaków a do tego widzę już się przyczepiłaś do trumienki.. Na pewno będzie fajnie służyć jako pudełko na skarby przydasiowe :) Pozdrawiam też z cieplutką herbatką :)

haftytiny@o2.pl pisze...

u mnie to samo:))))) i ta zima i ta trumienka;)))) tylko, że u nas króluje córka wilkołaków:)))

sylwuska pisze...

Mi się taka zima podoba strasznie, lecz tylko wtedy gdy oglądam ją z za okna, właśnie przy takiej herbatce :) pozdrawiam

Zwyczajna mama pisze...

nie no, trumna z cukierkami :) zabiłaś mnie hahaha

Edyta pisze...

Zima piękna ale zimna. Trumna jest czaderska :)))

Doriss pisze...

Zima chyba u Wszystkich się rozpanoszyła na całego. A obserwatorzy niech uciekają widocznie byli tu tylko przypadkiem, ci wierni na pewno zostaną. U mnie podobnie ale jestem za jakością a nie ilością :)
Pozdrawiam cieplusio

Blogowy Świat pisze...

Ale masz zimę za oknem nawet troszkę Ci jej zazdroszczę ;)

AsiaB pisze...

Nie ma nic lepszego w zimowy wieczór..

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...