piątek, 4 stycznia 2013

Sal u Hanulka-january.


12 komentarzy:

Jadzik pisze...

Śliczny...

moja-enklawa pisze...

śliczny ten styczeń.Przypomina o zimie,której teraz nie ma,a za którą trochę tęsknimy.Pozdrawiam( nie wchodzi mi duże"ś", stąd to małe na początku troche głupio wygląda)

Agnieszka pisze...

a co z niego będzie? bo na wafelek ma za krótkie brzegi chyba, na oprawę też. jestem ciekawa co z niego wymodzisz, może i ja coś podpatrzę :P
bałwanek bardzo ładny:)

anenia pisze...

śliczny zimowy bałwanek :-)
a u mnie śniegu brak ...

Anna pisze...

Styczeń wyszedł Ci ślicznie!

Beata pisze...

Super wygląda :-) Ja jeszcze się nie zabrałam :-)

pelasia pisze...

ale ma fajnego pompona...

Daniela pisze...

Piękny bałwanek i ma fikuśny pomponik u czapy!

violi igłą malowane pisze...

Fajny jest ten kalendarz , mam parę ale wyszywam miesiące po polsku , bałwanek śliczny ..

Titania yng Nghymru pisze...

Ślicznie zaczęłaś rok - takim ładnym hafcikiem :)

Wszystkiego Dobrego życzę na Nowy Rok - dużo inspiracji oraz ksiażkowych rewelacji! :)

Agnieszka pisze...

Zapraszam serdecznie na licytację na rzecz WOŚP pięknego porcelanowego naparstka http://aukcje.wosp.org.pl/sygnowany-naparstek-porcelanowy-anglia-porcelana-i688377 :) Zagrajmy razem dla chorych dzieciaków i potrzebujących seniorów!

moka pisze...

Ale bombel ;)

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...