wtorek, 8 stycznia 2013

Zaczytana

Przeczytałam ostatnio dwie książki o odmiennej tematyce.


Jeżeli znajdziesz płytę CD nie zwracaj na nią uwagi.Nie podnoś jej i nie bierz do domu.
Ciekawość nie popłaca.
Tom Bryce znalazł płytę w pociągu i uruchomił ją w swoim komputerze aby dowiedzieć się czegoś o właścicielu.To co zobaczył było wstrząsające.Do tego jego rodzinie zaczęło grozić niebezpieczeństwo.
Tom Bryce nie wiedział czy zawiadomić policję.Żona  nie miała tego dylematu.Kazała mężowi opowiedzieć wszystko policji.Tym samym naraziła się bandytom.Została porwana.Tom pojechał jej na ratunek i też został uwięziony.Czas działa na ich niekorzyść.
Książka interesująca trzymająca w napięciu.
Moja ocena 5/6


Tytuł: Śmierć na sprzedaż

Autor: James Peter

Wydawca: Media Lazar

Numer wydania: I

Data premiery: 2008-04-04

Język wydania: polski

Język oryginału: angielski

Tłumaczenie: Nawariak Maciej

Rok wydania: 2008

Forma: książka

Druga książka to magia.
Evans-a nie trzeba przedstawiać.Pisze piękne książki.
"Podarunek" jest cudną ,pełną miłości i cudów powieścią.Po przeczytaniu byłam pod ogromnym wrażeniem.
Evans nie zawiódł.Nie będę opisywać tej książki.Trzeba ją po prostu przeczytać.
Moja ocena 6/6

Tytuł: Podarunek

Autor: Evans Richard Paul

Wydawca: Wydawnictwo Sonia Draga

Numer wydania: I

Data premiery: 2009-11-04

Język wydania: polski

Język oryginału: angielski

Ilość stron: 336

Tłumaczenie: Procner-Chlebowska Katarzyna

Rok wydania: 2009

Forma: książka

5 komentarzy:

maczka87 pisze...

Fajne ksiazeczki czytasz... te mnie zaciekawily...

LUNA pisze...

hmm , zaciekawiłas mnie , pozdrawiam.

Kasia pisze...

Aktualnie czytam;
Dlaczego mężczyźni kochają zołzy.
Też mogę z czystym sumieniem polecić. :)

eniutek pisze...

Obie dodaję do kolejki :) Pozdrawiam

AsiaB pisze...

Kochana, widzę, że też lubisz trzymające w napięciu książki:)Mam nadzieję, że kiedyś zorganizujesz zabawę z wędrującą książką, a mnie uda się na nią załapać:)