poniedziałek, 4 lutego 2013

Skalpel'








Jak zawsze Tess Gerritsen mnie nie zawiodła.
|"Skalpel" to kontynuacja książki "Chirurg".
W Bostonie dochodzi do morderstw małżeństw.Sposób zabójstw podobny jest do działań Chirurga ale przecież on siedzi w więzieniu.
Niestety Chirurg ucieka i wiąże się z zabójcą wcześniejszych mordów.Znają się z więziennej korespondencji.
Chirurg chce zabić Jane Rizzoli -policjantkę której nie udało się mu zamordować przed aresztowaniem.Jane jest przez to okaleczona i fizycznie i psychicznie,ale przed kolegami udaje twardą policjantkę.
Chirurg ze swoim wspólnikiem porywa Jane ale....Reszty dowiecie się z książki.Polecam!!!
Moja ocena 5/6



Tytuł: Skalpel

Autor: Gerritsen Tess

Wydawca: Albatros Wydawnictwo

Numer wydania: I

Data premiery: 2003-01-01

Język wydania: polski

Język oryginału: angielski

Ilość stron: 350

Tłumaczenie: Opracowanie zbiorowe

Rok wydania: 2003

Forma: książka

2 komentarze:

Blogowy Świat pisze...

uwielbiam książki tej autorki ;)

AsiaB pisze...

Ja nigdy nie czytałam, ale zapowiada się super!

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...