piątek, 8 lutego 2013

xxx i duuużo zakupów-dla cierpliwych.

Zima za oknem i w dzień i  nocy.Widok bajkowy.Śnieg pada cały czas.









Codziennie stawiam po parę xxx choć czasu mało.Od 11 lutego zaczynają się ferie,będzie trochę mniej obowiązków.Dzieciaki mają fajną zimę .



Wczoraj zaszłam do Empiku i kupiłam cudne wiadereczko z ptaszkami za połowę ceny.
Jest to osłonka na doniczkę ale mi będzie służyć na odpady robótkowe.





Prawda,że cudne?

A tu zakupy u Chińczyka.Muliny.Wiem że niektórzy nie lubią chińszczyzny, ale ja lubię i nie wstydzę się tego.Muliny tanie,3 zł.za 8 szt.Jednokolorowe i cieniowane.Do małych hafcików jak znalazł.
Kolory są trochę przekłamane.Na zdjęciach wyglądają na ponure a w rzeczywistości są pastelowe.






Ostatnio byłam w Kauflandzie i zauważyłam że zrobili tam kącik z przyborami do haftowania.
Wszystko jednak dość drogie .Jednak gdy zauważyłam nożyczki nie mogłam ich nie kupić.
Są super.Cena 14,99 zł.





A tu zakupy Biedronkowe:


Płatki kosmetyczne- tanie i bardzo dobre.


Masło do ciała.Bardzo je lubię ,chociaż niektórym nie pasuje.Jeszcze nie miałam marcepanowego.


Woda toaletowa do torebki .Bardzo lubię ten zapach i kosztuje tylko 6,99 zł.


Bransoletka.Blogowiczki robią piękne bransoletki ale ja nie umiem i nie garnę się do tego.



Zupy Knorra bardzo lubię i często je robię w zimowym okresie.Zamiast kanapek wolę talerz zupy.Cena 1,99zł. sztuka.



Herbatki o nowych smakach.Jestem herbato-maniczką i poluję na nowości.

Od męża dostałam piękny świecznik w prezencie.



A wieczorami czytam ulubione gazetki i książki.





Przepraszam że Was zanudziłam.
Życzę miłego dnia!!!



17 komentarzy:

sylwuska pisze...

kurcze taki tuż misz-masz :) hehe:) pozdrawiam

maczka87 pisze...

zakupy cudowne...pozazdroscic :) a zimy tez pozazdroscic... u mnie tylko padal snieg a nie bylo mozliwosci pobawic sie :( Anglia to Anglia

Jadzik pisze...

Zaszalałaś...

yolcia pisze...

Udany shopping:) hafciki zapowiadaja sie slicznie:) pozdrawiam niebiesko:)
Ps. Tez lubie biedre:)

Blogowy Świat pisze...

Też uwielbiam herbaty, fajne połączenia smaków. Pewnie smakują wybornie. Fajna ta książka cukiernia pod amorem ?

Anna pisze...

Wow! Ale zakupy! Nożyczki cudne!

Chranna pisze...

Ze mnie też harbaciara :) Świetne to wiadereczko! Szkoda, że mam daleko do Empiku... A na krzyżyki zawsze miło popatrzyć :)

kasia2609 pisze...

Udane zakupy.

eniutek pisze...

No i muszę odwiedzić i Kaufland i chińczyka . Narobiłaś mi ochoty na zakupki i nie zamierzam się opierać. Hafciki będą piękne :)

Elunia pisze...

Bardzo udane zakupy :)
Ja też lubię chińską mulinę. Wprawdzie nie ma połysku jak inne, ale rekompensuje to jej cena i często można dostać takie nietypowe kolory. Muszę odwiedzić chińczyka w mieście.

Alicja pisze...

Ale sie obkupilas..az milo sie patrzy..maselko do ciala,,swietna sprawa,,a i herbatki to moje uzaleznienie...Nozyczki swietne,,,bardzo udany zakup a muliny,,no coz,,malo haftuje i u nas nie ma chinczykow,,jedynie restaeuracje sa chinskie.Pozdrawiam milo i zazdroszcze sniegu.)

bnorbert3 pisze...

Witam, zapraszam do wzięcia udziału w bombonierkowej zabawie. Pozdrawiam serdecznie i lawendowo :)
http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

bnorbert3 pisze...

Witam, zapraszam do wzięcia udziału w bombonierkowej zabawie. Pozdrawiam serdecznie i lawendowo :)
http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

haftytiny@o2.pl pisze...

fajne zakupy, muszę sprawdzić u sobie chińczyku czy maja takie muliny, zawsze się przydadzą:)

Karola ;) pisze...

"Cukiernia pod Amorem" uwielbiam! Biedronkowe zakupy muszą być i ja się już zaopatrzyłam;P a wiadereczko rzeczywiście cudowne.

AsiaB pisze...

Zakupy pierwsza klasa!Co do mulinek, te cieniowane są ekstra!!!

Ewa pisze...

Zimowe zdjęcia bardzo ładne:) Gratuluję udanych zakupów:)

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...