piątek, 22 marca 2013

Super krem Vichy

Dostałam od firmy Vichy super krem do przetestowania Neovadiol Magistral.
Jest to doskonały krem do cery dojrzałej.
Opakowanie zawiera 50 ml. kremu Jest bardzo wydajny i poręczny w użyciu.
Krem momentalnie się wchłania , przywraca skórze gęstość,cera jest elastyczna i gładka.
Doskonale nadaje się pod makijaż. Twarz wygląda świeżo i masz uczucie komfortu i zadowolenia przez cały dzień.
Dawno nie miałam tak doskonałego kremu w swoich rękach.Polecam go każdej dojrzałej kobiecie poszukującej dobrego kosmetyku dla siebie.
moi znajomi twierdzą że odmłodniałam 10 lat. I tak się czuję.

2 komentarze:

haftytiny@o2.pl pisze...

tylko jaka cena ;)))))

AsiaB pisze...

A jak zapach?

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...