piątek, 19 kwietnia 2013

15 lat minęło i postcrossing 9....




W niedzielę 14 kwietnia moje bliźniaki skończyły 15 lat.

Było uroczyście a jakże.


W poprzednim tygodniu znalazło się w mojej skrzynce pocztowej dużo kartek z postcrossingu.
Są kartki z Hong-kongu,Portugalii i z krajów ościennych.




A co robię w chwilach wolnych?Niestety mam ich bardzo mało.Większość czasu spędzam na uczelni,a w domu po zajęciach czeka na mnie rodzina i obowiązki domowe.

Haftuję bardzo mało ,nie będę na razie nic pokazywać.

Czytam lektury antyczne a wieczorami przed snem zaczytuję się w kryminałach Jamesa Pattersona.
Są bardzo dobre i polecam wszystkim miłośnikom kryminałów.





W Biedronce kupiłam ładnie pachnące podgrzewacze.


A za oknem lato.Nareszcie!Ale jak długo? Pogoda w tym roku nas nie rozpieszcza.

 

4 komentarze:

yolcia pisze...

ja z bliźniąt... hihi:) i wiesz mam coś takiego, że czuję jakąś "więź" z wszelkimi innymi bliźniakami:) dlatego Twoim synom specjalne życzenia od bliźniaczek dla bliźniaków:) spełnienia najskrytszych marzeń i wszystkiego cudnego!:)
Też cierpię na brak czasu... ale cos tam pomalutku poTworzę:)
Pozdrawiam niebiesko:)

marrika91 pisze...

Również cierpię na chroniczny brak czasu. Czasami marzy mi się chwila na poleniuchowanie i nudzenie się.
Zapraszam po odbiór wyróżnienia. Pozdrawiam

violi igłą malowane pisze...

Wszystkiego dobrego dla chłopaków ..

Blogowy Świat pisze...

Gratuluję, tort wygląda pięknie i chętnie bym go skosztowała ;),
Uwielbiam książki Pattersona