wtorek, 23 kwietnia 2013

Wyróżnienie i choroba...

Dziękuję cytrynce za wyróżnienie. Jest mi bardzo miło.

Oto pytania do mnie:
1. Białe czy czarne?
2. Sukienka czy spodnie?
3. Bieganie czy pływanie?
4. Malinki czy cytrynki?
5.Spontanicznie czy zgodnie z planem?
6. W czapce czy bez?
7. Fryzjer czy wiatr?
8.Ciepły pledzik czy skórzana sofa?
9. Siatka czy noga?
10. Wymianki czy wyzwania?
11. Nosorożce czy pingwiny?

A odpowiedzi to:

1.I białe i czarne.
2.Ani sukienka ani spodnie.Tylko spódnice.
3.Bieganie, pływać nie umiem.
4.Malinki...
5.Raczej z planem.
6.Bez, nie znoszę czapek.
7.Wiatr we włosach.
8.Pledzik,mięciutki i cieplutki.
9.Siatka.
10.Ani to ani to. Brak czasu.
11.Pingwiny,dostojne ptaki we frakach.

Ja nominuję wszystkich moich obserwatorów.Jesteście kochanymi osóbkami pełnymi inwencji twórczych.

A pytania?

1.Lato czy zima?
2.Lody czy ciasto?
3.Kot czy pies?
4.Morze czy góry?
5.Film czy książka?
6. Bociany czy jaskółki?
7.Odpoczynek bierny czy czynny?
8.Zakupy czy spacer?
9.Przyjaźń czy luźna znajomość?
10.Warzywa czy mięso?
11.XXX czy srap?




Jestem dzisiaj tak przeziębiona że nie czuję już nosa.Mam tak czerwony i obolały nos że szkoda gadać.
Spać w nocy też nie mogłam. Koszmar.


Wypijam hektolitry herbaty,biorę leki ale nic mi nie pomaga.
Muszę wyjść z założenia, samo przyszło samo wyjdzie.


6 komentarzy:

marrika91 pisze...

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
Mnie już na szczęście przeziębienie opuściło na dobre. Proponuję inhalacje z olejkiem eukaliptusowym (na zmaltretowany nos pomoże). Pozdrawiam :)

Weronika Konopelska pisze...

gratuluję wyróżnienia i zdrówka życzę ;)

kgosia pisze...

Życzę zdrówka!

violi igłą malowane pisze...

Zdrowia życzę , gratuluje wyróżnienia.

haftytiny@o2.pl pisze...

zdrówka życzę i gratuluję wyróżnienia!

Edyta pisze...

Mam nadzieję, że już wyzdrowiałaś. Wyróżnień gratuluję :)))

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...