piątek, 19 kwietnia 2013

Wyróżnienie.

Marrika wyróżniła mój blog.Jestem wzruszona, szczególnie teraz gdy tak rzadko bywam na blogu.





A oto pytanie do mnie od Marriki.

1. Ulubione miejsca?
2. Najpiękniejsze wspomnienie?
3. Ulubiona piosenka?
4. Ulubiona książka?
5. Czego chcesz się nauczyć?
6. Ulubiona pora dnia?
7. Kawa czy herbata?
8. Ulubiony film?
9. Jakie miejsce chcesz zwiedzić?
10. Czy robisz postanowienia na każdy rok?
11. O czym marzysz?

Moje odpowiedzi:

1.Dom i plaża.
2.Czy ja wiem?Urodzenie dzieci!
3.Cieszmy się z małych rzeczy bo....
4.Ania z Zielonego Wzgórza.
5.Robienia na szydełku.
6.Wieczór.
7.I kawka i herbatka.
8.Miasto aniolów.
9.Miejsca które są pełne zabytków i wielkich bibliotek.
10.Tak, ale rzadko je realizuję.
11.O zdrowiu i szczęściu dla całej rodziny i wszystkich ludzi na Ziemi. 

Wyróżniam wszystkie zdolne blogowiczki które choć trochę lubią mój blog.

A pytanie mam tylko jedno.
1.Czy lubicie przebywać w swoim towarzystwie, i dlaczego? Czy samotność jest dla Was uciążliwa?

Ja bardzo lubię być sama. mogę spokojnie sobie pomyśleć, uporządkować dom i swoje sprawy do załatwienia.Poczytać , porobótkować.
W domu mam czterech facetów i samotność jest dla mnie cennym czasem dla uporządkowania mojego życia.


1 komentarz:

haftytiny@o2.pl pisze...

Gratuluję wyróżnienia:) ja lubię być sama, może dlatego, że nie jest możliwe;)

Tęsknota boli.

Wczoraj wróciłam z Warszawy, jechałam cały dzień i przez całą drogę płakałam. Bolało mnie że muszę opuścić moje dziecko. Wiem że jest do...