czwartek, 18 lipca 2013

Dwa nowe projekty...

...które nie wiem kiedy skończę bo są dość spore.

Pierwszy od dawna mnie zachwycił.Jest to obrazek Wielkanocny ale nie wiem czy do Wielkanocy zdążę.Gdy zacznę rok akademicki będzie ciężko z czasem.


Prawda że te zajączki to prawdziwe słodziaki???
Wczoraj wyszyłam napis , nie skończyłam tylko literki "W" .



Drugi projekt to  dziewczynka.Bardzo mi się podoba. Nie będę wyszywać na czarnej aidzie bo chyba oślepnę. Dziewczynka zostanie uwidoczniona na białej lub kremowej tkaninie.
Muliny już przygotowane.




A na koniec zapraszam na kawę z ciastkiem.
Dobrego letniego dnia Wam życzę!!!


8 komentarzy:

Mii Stitch pisze...

Great new projects! I love the Easter theme one because of the Sepia tones, it looks really pretty :)

chwilotrwaj pisze...

Królisie piękne. Czy jak się ładnie do Ciebie uśmiechnę to udostępnisz mi wzór? Dziewczynke mam w toku robienia, jakoś mi sie zrobił z niej UFOk ale chyba dlatego że ciągle mi brakuje jakieś nitki i ciągle o tym zapominam.

Nitki Ariadny pisze...

Jak będziemy Cię dopingować, to spokojnie zdążysz do Wielkanocy:) Prześliczne obrazki! A ciacho - poezja;)

Anna pisze...

W planach masz przepiękne wzory! Małymi kroczkami i na pewno zdążysz :)

burana25 pisze...

Oooo, mnie króliczki zachwyciły :-)

pelasia pisze...

króliczki słodziaki i na pewno dasz radę ukończyć je do Wielkanocy...drugi projekt równie ambitny...

Edyta Godzic pisze...

Niezłe plany! Króliczki będą zachwycające! Do Wielkanocy jeszcze troche czasu jest, myślę że zdążysz :)

haftytiny@o2.pl pisze...

te królisie są kochaniutkie!