wtorek, 16 lipca 2013

Ludzie listy piszą i xxx






Ostatnio poczyniłam takie maleństwa xxx.
Mam w planie większe obrazki ale czekam na dostawę ze sklepu internetowego:  muliny i aidy.

Dostałam listy od moich znajomych z Australii i UK. Piszę z nimi po angielsku. Chcę wzbogacić mój język angielski i poznać go zarówno od strony pisanej jak i mówionej. Bywa ciężko ale od czego są słowniki???
Uwielbiam pisać listy i je dostawać.Mam nadzieję że w dobie internetu nie zaniknie ta piękna wymiana myśli.


Od znajomej z Australii dostałam komplet: długopis i breloczek. Bardzo fajna pamiątka i przydatna.
Będę miała czym pisać na studiach. Hihihi.....



2 komentarze:

Anna pisze...

Śliczne hafciki! Ja też już mam sierpień :)) tyle tylko, że jeszcze go nie zaprezentowałam na blogu.

Edyta pisze...

Cecylio życzę zatem powodzenia w szlifowaniu angielskiego. Pozazdrościć samozaparcia :))

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...