środa, 17 lipca 2013

Nowe życie na śniadanie.....

I zestaw:
– 4 łyżki płatków owsianych lub muesli
– jogurt naturalny
– średnia pomarańcza
– szklanka soku pomidorowego
Taki zestaw ma w sobie wszystkie potrzebne elementy żywieniowe. Jest to wersja dla osób lubiących zacząć dzień od czegoś słodkiego.
II zestaw:
– serek wiejski ze szczypiorkiem
– kromka chleba pełnoziarnistego
– chuda szynka
– pomidor
– szklanka soku pomarańczowego
Taki zestaw pozwoli Ci zaopatrzyć swój organizm w niezbędne składniki odżywcze. Jest to wersja dla osób lubiących zjeść coś konkretnego, a jednocześnie zdrowego.
Zadbajmy o nasze zdrowie, w końcu jak mówi stare polskie porzekadło - mamy je tylko jedno. Jeśli dostarczymy sobie odpowiednich składników odżywczych organizm odwdzięczy się nam świetną kondycją, a my będziemy cieszyć dobrym samopoczuciem. Zatem warto skusić się na małe zmiany w sposobie żywienia i porannych nawykach. Jedzmy śniadania, podarujmy sobie zdrowie.

 Zdjęcia z internetu.




A wy jecie zdrowe śniadania? Ja zaczynam dzień od kawy z mlekiem i chwytam w "locie" jakąś kanapkę.

2 komentarze:

Paulina Kielar pisze...

ale smakowitosci az slinka cieknie pozdrawiam ciepluteńko

Czarna dama pisze...

Takie smakowite kanapeczki to i największy niejadek z chęcią by spałaszował :)

Tęsknota boli.

Wczoraj wróciłam z Warszawy, jechałam cały dzień i przez całą drogę płakałam. Bolało mnie że muszę opuścić moje dziecko. Wiem że jest do...