środa, 21 sierpnia 2013

Nowe naparstki i udane zakupy.

 W sprzedaży pojawiła się nowa seria książek -Historie prawdziwe-. Uwielbiam czytać takie książki.

Parę dni temu pojechałam do Ustki na mały nadmorski spacer. Zapomniałam wziąć aparatu i nie zrobiłam zdjęć. Szkoda.
Kupiłam sobie dwa nowe pamiątkowe naparstki.





A tu zakupy "Biedronkowe".



W Ustce w namiocie z tanimi książkami kupiłam dwa kryminały.


A tu moje ulubione gazetki i nowa seria kryminałów.



Mam słabość do  małych hafcików. Zakupy zrobione w sklepie internetowym nadodatek.pl

7 komentarzy:

AsiaB pisze...

Piękne zakupy..Ja akurat dziś mężulka do Biedronki po dziurkacze wysłałam..ciekawe, czy się doszuka, bo z facetami, to różnie..:P

piegucha pisze...

Ojej, ale slodkie te male zstawy do xxx :) I dzieki za zdjecie gazetek, widze ze fajne motywy lawendowe i bransoletka z greckim wzorem. Bede musiala mame poprosic o zakup:)

Snikersikowa pisze...

dziurkacze z wzorkami są ciekawe, muszę je wypróbować

Wiktoria Bojda pisze...

Super zakupy :)

Edyta pisze...

Fajne zakupy. Oj a byłam w biedronce i na dziurkacze się nie natknęłam a szkoda.

eniutek pisze...

Zakupy udane :) Pozdrawiam

Agnieszka pisze...

Oo śliczne! U mnie w tym roku bez jakichś oszałamiających efektów naparstkowych polowań wakacyjnych. Przywiozłam dwie sztuki z Mrągowa, ale Ruciane nie zaopatrzyło się na mój przyjazd ;) Pozdrawiam!

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...