niedziela, 25 sierpnia 2013

Prezent od Asi i korespondencja.

Nie tak dawno dostałam od Asi miłą niespodziankę z wakacji.Asia wie że zbieram pocztówki i zaproponowała że wyśle mi je ze swoich wakacji nad jeziorem.
Spodziewałam się pocztówki a przyszła do mnie dość pokaźna przesyłka.


Dużo pięknych pocztówek, książka i słodkości.



Jeszcze raz Asiu bardzo Ci dziękuję!!!


A tutaj sterta pocztówek z Postcrossingu.


I listy od znajomych: z Holandii i USA.



Bardzo spodobała mi się koperta i papier listowy z motywem craft-owym.


5 komentarzy:

Wiktoria Bojda pisze...

zazdroszczę, także zbieram pocztówki :)

Blogowy Świat pisze...

Widzę, że Ty także uwielbiasz książki tak jak ja ;))

Wanda pisze...

Miło, że spotkała Cię taka przyjemność. Pozdrawiam:)

haftytiny@o2.pl pisze...

fajna niespodzianka:)

AsiaB pisze...

Cieszę się, że się podobało..polecam się na przyszłość;)Ja również dziękuję za niespodziankę, niedługo ją pokażę:)

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...