piątek, 13 września 2013

Prezent urodzinowy i małe zakupy.


To są prezty od Judyty, które przyszły w dzień moich urodzin.Same wspaniałości.Same zobaczcie.
Zestaw z pachnącą mulinką.Zawsze chciałam taki mieć ale nigdy nie składało się aby kupić.
A teraz mam dzięki Judycie.


Śliczna kartka i pięknie pachnąca zawieszka z tortem.Cudo!


Coś dla podniebienia i poprawy jesiennego nastroju.


I piękny materiał patchworkowy który na  pewno wykorzystam oraz mulinki których nigdy nie jest za dużo.
Judytko jeszcze raz stokrotnie Ci dziękuję!

A tutaj małe zakupy w Hobby Studio.

Ostatnie w tym roku:


Mono kanwa do needlepointu.Chcę spróbować się nauczyć tego pięknego haftu.



Różne aidy i metaliczne muliny.


Już niedługo zaczynają się studia i nie będzie czasu na wiele przyjemności.
Uczyć się uczyć!!!

Życzę miłego pogodnego weekendu!!!




5 komentarzy:

Agnieszka pisze...

Aaale mi narobiłaś smaka na czekoladę... mmm... :) Jeszcze raz wszystkiego naj!

eniutek pisze...

Wszystkiego dobrego !!! prezenty cudne a zakupy - ach ,jak ja lubię zakupy i do tego jeszcze zakupy robótkowe. Miodzio :)

Anna pisze...

Wspaniałe prezenty!

AsiaB pisze...

Cudne prezenty!!!I zakupy też:)

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

平租葵興儲存庫租賃葵興商務中心網頁註冊便宜獨立主機虛擬主機最平服務荃灣儲物倉服務器設計種類

Bullet journal czy kalendarz?

Witajcie moi drodzy w ten mglisty ranek. Praktycznie przez cały wrzesień męczy mnie katar. Szczególnie rano i wieczorem. Mam już dość o...