poniedziałek, 9 września 2013

Tylko się nie śmiejcie.....urodzinowe zakupy kartki i prezenty....

Nie śmiejcie się ale znów naparstki,niewiele ale przybyło.


Te są od męża. Autobus piętrowy i samolot.Super!


Te zobaczyłam w chińskim sklepie i nie mogłam się oprzeć. Tym bardziej że za jedną sztukę zapłaciłam tylko 0,50 gr.


11 września mam urodziny. Z tej okazji postanowiłam sobie zrobić prezenty i zakupiłam w sklepie hobbystudio.pl trochę zapasów na "zimę".Hihihi!
Czekam jeszcze na jedną przesyłkę z tego sklepu.





W prezencie dostałam katalogi.


Zamówiłam małe kawałki tkanin na małe hafty.Chciałabym się nauczyć haftu -hardanger i needlepoint ale czy zdołam? Wydaje mi się że to jest dla mnie za trudne.Zobaczymy.


Muliny madeira.Jeszcze nimi nie haftowałam.


A to jeszcze jeden prezent od sklepu.Mały hafcik.


Zatęskniłam do szydełka.Wprawdzie nie za bardzo umiem nim operować ale się uczę!


Zakupiłam włóczki i ...do roboty.


U chińczyka kupiłam też kordonki.


A tu moja weekendowa szydełkowa robótka.Jeszcze nie wiem co to będzie, ale chyba poszewka na poduszkę.


Na moje urodziny napływają już kartki...



A tu prezenty od mojej przyjaciółki.Przyszła do mnie wcześniej z upominkami ponieważ wyjeżdżała na trzy miesiące do Niemiec.
Rozmówki mi się przydadzą bo cały czas uczę się angielskiego, a Pawlikowskiej książki uwielbiam ,nawet te do nauki języków. Są bardzo przejrzyste. Do książki dostałam kolczyki i aniołka.Cudne prezenty!
Już Was nie zanudzam!
Udanego tygodnia Wam życzę.Cecylia

5 komentarzy:

Kasia pisze...

Naparstki kojarzyły mi się zawsze z metalowym przyrządem, aż zazdroszczę tak ciekawej i nietypowej kolekcji!

Agnieszka pisze...

Tak to się zaczyna :) Cieszę się bardzo, że kolekcja się rozrasta. Wszystkiego dobrego!

marrika91 pisze...

Prześliczne są te włóczki. Na razie nie mogę sobie pozwolić na szaleństwo robótkowe. Czeka mnie remont pokoju a teraz nawet nie mam zbyt wiele czasu na rękodzieło.

Beata pisze...

Naparstki są super :-)Prezenty zakupiłaś sobie ekstra :-) Wszystkiego najlepszego ,dużo zdrówka :-)

AsiaB pisze...

Śliczności:)

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...