niedziela, 9 marca 2014

Wracam?Dzień kobiet i nowa mania...



Dzień kobiet.Życzę wszystkim kobietkom spełnienia marzeń, dużo zdrowia i miłości  ( życzenia spóźnione ale szczere).
Powoli wracam na bloga chociaż nie czuję się dobrze.
Ale nic, nie mówmy o smutnych rzeczach,dość użalania się nad sobą.




Ostatnio mój czas wypełniony jest historią. Myślałam że studia historyczne są łatwiejsze. Ogrom materiału mnie przeraża , szczególnie że nigdy nie byłam miłośniczką historii.
Jestem już na drugim roku i szkoda mi rzucić to wszystko w diabły.
Nie jestem osobą które szybko się poddają.

Wolne nieliczne chwile poświęciłam na naukę szydełkowania. Nie nie rzuciłam xxx ale jak zauważyłam  robótki na szydełku wróciły do łask.
Nigdy nie mogłam nauczyć się dziergać na szydełku ale teraz się zawzięłam.
Filmiki na you toube i oglądanie blogów nie tylko polskich  dały mi wiele wskazówek.

Oto moje wypociny.Trzeba je jeszcze usztywnić i nadać odpowiednią formę.





Kwiatuszki zrobiłam z resztek. Robią się szybko i praca nad nimi super relaksuje.


Kwiatuszki będą obrobione w kwadrat. Może wyjdzie z tego fajna poduszka lub pled?


Mam nadzieję że mnie nie zapomniałyście i żyję jeszcze w Waszej pamięci.


10 komentarzy:

marrika91 pisze...

Bardzo ładne wypociny :) Widzę, że nie tylko ja wsiąkłam w książki. Ja po obronie mam zamiar ogarnąć szydełko. Z jakiej strony wzięłaś wzór na te kwiatki w kwadracie? Wyglądają na bardzo proste. Chętnie na nich ćwiczyłabym swoje umiejętności. Pozdrawiam

Doriss pisze...

Cieszę się, że wracasz. Kwiatuszki wyszły śliczne. Już ciekawa jestem efektu końcowego.
Pozdrawiam ciepło

Anna pisze...

Początki bardzo piękne! Z kwiatuszków w kwadracie wyczarujesz na pewno coś ciekawego :))
Pozdrawiam

Nitki Ariadny pisze...

Energetyczne i śliczne! Ciekawa jestem tej poduszki;)))
Pozdrawiam!

moja-enklawa pisze...

Lubię takie małe elementy szydełkowe. Ja też muszę siedzieć w książkach historycznych, choć na takie studia nie pójdę, bo póki co potrzebuję wiedzę z zakresu dynastii Piastów i Jagiellonów, tudzież trochę historii kościoła. Pozdrawiam serdecznie

Czarna Cytryna pisze...

Pięknie Ci to idzie! 3mam kciuki, szydłowanie jest super ;)
Pozdrawiam1 Cz.

violi igłą malowane pisze...

Fajnie ze jestes , ale uwazaj szydelko bardzo wciaga ,,
Pozdrawiam cieplutko,,,

Blogowy Świat pisze...

Mam nadzieję, że wszystko sobie szybko poukładasz i szybciutko do nas wrócisz ;)

Ulkaaz pisze...

Cieszę się,że wracasz ;) Szydełkowe cudeńka WSPANIALE Ci wyszły,życze,aby to nowe hobby pochłonęło Cie i pozwoliło wrócić szybko do świetnej formy.Pozdrawiam słonecznie ;)

Ulkaaz pisze...

Cieszę się,że wracasz ;) Szydełkowe cudeńka WSPANIALE Ci wyszły,życze,aby to nowe hobby pochłonęło Cie i pozwoliło wrócić szybko do świetnej formy.Pozdrawiam słonecznie ;)

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...