niedziela, 13 lipca 2014

Kaznodzieja

Upalne lato we Fjallbece małej miejscowości w Szwecji. Znaleziono szczątki dwóch młodych kobiet zamordowanych ponad 20 lat temu. Na ich szczątkach znajdowały się  zwłoki  kobiety która  zginęła parę dni wcześniej.Co je łączy?Śledztwo idzie mozolnie,tropy prowadzą donikąd.
Zgłoszenie zaginięcia następnej dziewczyny wywołuje w policji popłoch.Rozpoczyna się wyścig z czasem.
Nie będę opisywać finału bo nie o to chodzi.Ciekawość musicie zaspokoić sami.
Oprócz wątku kryminalnego autorka ukazuje nam życie prywatne policjanta Patryka i jego partnerki Eriki-pisarki.Erica spodziewa się dziecka.Jest jej bardzo ciężko , upał i ostatnie dni przed porodem są dla niej męczące.Pragnie tylko wypoczywać i w spokoju czekać na pojawienie się dziecka..Natrętni goście burzą jej i Patryka świat. Ale jest na nich rada.Asertywność jest w życiu bardzo przydatna. Daje nam możliwość wyboru.
Książkę polecam, ja osobiście uwielbiam szwedzkie kryminały i zaczytuję się w nich już od paru lat.

Książka jest kontynuacją pierwszej książki Camilli Lackberg"Księżniczki z lodu",ale każdy tom można czytać jako osobną część,zbrodnie nie wiążą się za sobą ale główni bohaterowie przewijają są w każdej powieści Camilli Lackberg.


Tytuł: Kaznodzieja

Seria: Czarna seria

Autor:

Wydawca: Czarna Owca dawniej Jacek Santorski & Co.

Numer wydania: II

Data premiery: 2012-10-17

Język wydania: polski

Język oryginału: polski

Ilość stron: 440


6 komentarzy:

Blogowy Świat pisze...

Czytałam pierwszą część jak i tą naprawdę świetna jest ta seria, wciąga jak diabli ;)

Agnes Kida pisze...

Słyszałam już to nazwisko gdzieś... z pewnością sięgnę po jej książki, bo tematyka taka moja :D
JA ostatnio czytałam książkę "Groza" Michaela Robothama, aż ciarki miałam ze strachu, polecam! :)

Lucyna (nasza.zuzia) pisze...

Dobra książka. Czyta się jednym tchem. ja juz sześc książek Camilli mam za sobą. Jeszcze dwie przede mną

Mimo, ze sprawy w książce się nie łączą, to ze względu na chronologię wydarzeń u głównych bohaterów lepiej nie czytać w przypadkowej kolejności ;-)

Pozdrawiam
pozdrawiam

Happy Housewife pisze...

Ta seria wciąga bardzo. Przeczytałam wszystkie części i też głęboko polecam!

AsiaB pisze...

Interesująco się zapowiada..

strelicja pisze...

Też uwielbiam tę serię. Właśnie skończyłam 2 dni temu "Niemieckiego bękarta".
Pozdrawiam

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...