piątek, 4 lipca 2014

Zacisze Gosi

Przeczytałam, popłakałam sobie i miałam żal do Pani Katarzyny że tak ciężko doświadcza swoje bohaterki.Radość przeplata się ze smutkiem. Już ,już widać światełko w tunelu a tu chwila moment i katastrofa.Uwielbiam książki Pani Michalak
Chciałabym mieszkać w starym domu pełnym tajemnic -z duszą, chciałabym mieć takie przyjaciółki jak Kamila Gosia i Julia.Chciałabym witać dzień razem z moimi przyjaciółkami i jeść z nimi na tarasie śniadanie.
Klimat książki jest niesamowity.Budzi we mnie tęsknotę, nostalgię , daje do myślenia i skupienia uwagi nad sensem życia nie tylko dla siebie ale i dla innych.
Polecam wszystkim którzy marzą o miłości i przyjaźni i w nią wierzą lub nie .Los jest przewrotny ale w każdej tragedii możemy zobaczyć, że wszystko co nas spotyka jest po coś.

"Zacisze Gosi" jest drugą częścią opowieści po "Ogrodzie Kamilii.". Trzecia część " Przystań Julii" już wkrótce.

4 komentarze:

Alexandra pisze...

Ja też przeczytałam obie części i z niecierpliwością czekam na kolejną. Te książki czyta się rewelacyjnie :)

Happy Housewife pisze...

Mam ale jeszcze nie czytałam. Na pewno świetna jak wszystkie książki P. Kasi:)

AsiaB pisze...

Brzmi ciekawie!Bardzo dziękuję za przemiłą niespodziankę:)

Blogowy Świat pisze...

Lubię tą pisarkę jednak nie wszystkie jej książki mi się podobały ;)

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...