środa, 20 sierpnia 2014

Nowy naparstek, pocztówki z wakacji i co robiłam w weekend......

Od męża znów dostałam naparstek.
Co oznacza Dingle?
Znalazłam w internecie tylko to:

Dingle, Corkaguiney - półwysep w hrabstwie Kerry, na południowo-zachodnim wybrzeżu Irlandii, na wyspie o tej samej nazwie, stanowi najbardziej na zachód wysunięty punkt wyspy, od południa oblewa go zatoka Dingle.



Dostałam kilka pocztówek z wakacji:


Od Ani ze  Swarzędza.


Kartki od Asi .Przyszły razem z naparstkami które przedstawiłam w poprzednim poście.




Najciekawsza kartka z Korei.Co przedstawia to nikt nie wie.Okna?A może coś jeszcze? Licho wie.



Z Japonii przyszła bardzo fajna karteczka.

Co robiłam w weekend?
Czytałam i szydełkowałam.




 Ósma powieść z serii Kobiecy Klub Zbrodni, której akcja tym razem toczy się w San Francisco. Trzy równoległe wątki kryminalne i dwa romansowe. Pierwszoplanowe śledztwo ma wyjaśnić zagadkowe, kolejne zgony bogatych osób z high life’u, a prowadzone jest przez Lindsay Boxer i Richarda Conklina z wydziału zabójstw, którzy podejrzewają, że to są zabójstwa, ale ani motywów, ani tropów, ani narzędzia zbrodni nie daje się ustalić. 

Wyszedełkowałam trzy podkładki zostały mi jeszcze trzy do zrobienia.





4 komentarze:

Anna pisze...

Bardzo ciekawy naparstek i śliczne podkładki szydełkowe.

Happy Housewife pisze...

Ja zbieram dzwoneczki, ale takiej kolekcji jak twoja niestety nie posiadam. Serwetki piękne!

sajuki pisze...

ekstra :)

Edyta pisze...

Serwetki świetne a męża chwalić za prezencik :)))

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...