środa, 24 września 2014

Zakupy i prezenty urodzinowe

Z okazji urodzin zakupiłam sobie zapas kordonków.






Następne kordonki są od chińczyka.Nie są rewelacyjne ale w niskiej cenie.Zawsze się przydadzą.



Zamówiłam jeszcze kordonki w dobrych cenach u Beaty tak że kordonków starczy mi do końca życia.Hihihi.

W dniu urodzin dostałam dwie przesyłki.Dziewczyny trafiły w dziesiątkę.

Pierwsza to książka- ksiazkozaur.pl rozdawała swoje książki.Trzeba tylko było zapłacić za przesyłkę.


Następna przesyłka to perełka.
Umówiłam się z Martą na wymiankę naparstkowo-pocztówkową..Oto jakie cuda dostałam od niej.








Prawda że piękne naparstki?!!!Jeszcze raz dziękuję Ci Marto!

8 komentarzy:

Anna pisze...

Niezłe zapasy kordonków!
Naparstki śliczne, będą ozdobą kolekcji.

Meri pisze...

Fajne zakupy i super naparstki :)

Jadzik pisze...

No cóż "zazdraszczam" Prześliczne naparstki

Dendrobium pisze...

Super zakupy, na pewno wszystko się przyda:)
Pozdrawiam

Mythimbles pisze...

Ciesze sie bardzo, ze naparstki przypadly Ci do gustu.Scickam.M.

Agnieszka pisze...

Naparstków oczywiście nigdy dosyć :) A ja zawsze uwielbiałam te cieniowane kordonki, przepiękne są!

AsiaB pisze...

Piękne te Twoje naparstki:)

AsiaB pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.