sobota, 27 września 2014

Zakupy u Beaty mała robótka i wyjście do kina..

Parę dni temu zrobiłam zakupy u Beaty.
Wyprzedawała kordonki za przystępne ceny.


Bardzo lubię kordonki Maxi.Jeden niebieski Beata dała mi gratisowo.Bardzo dziękuję!!!




W gratisie dostałam też szydełko i druty.Wszystko się przyda,bardzo Ci dziękuję Beatko.

W międzyczasie robię melanżkową serwetkę.Trochę pstrokata ale myślę że po wykrochmaleniu będzie o.k.


Dzisiaj idę do Multikina na film "Miasto 44".
Słyszałam i czytałam wiele pozytywnych recenzji o tym filmie.Zobaczymy czy będzie mi się podobał.




3 komentarze:

AsiaB pisze...

Zakupy ekstra...serwetka mówisz pstrokata??Jest prześliczna..naprawdę rewelacyjna..:)

Jadzik pisze...

Serwetka prześliczna, Czekam na efekt końcowy. Zakupy superowe. Pozdrawiam

Beata pisze...

Bardzo się cieszę ,że wszystko się podoba :-)

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...