sobota, 11 października 2014

Maria Antonina i Ludwik XVI oraz poszukuję...

Robótkowo coś tam dziergam ale mąż zabrał aparat totograficzny w podróż i nie mogę zrobić zdjęć.

Jak wiecie studiuję historię i jestem na przełomie XVIII i XIX wieku.
Przerabiamy rewolucję francuską co bardzo mnie ciekawi.W ogóle Francja i jej historia bardzo mnie fascynują.
Szczególnie życie Marii Antoniny ,żony Ludwika XVI której społeczeństwo francuskie nie darzyło sympatią jest moim konikiem i wielkim obiektem zainteresowań.




Poszukuję książek Juliet Grey o życiu Marii Antoniny-3 tomy i Carolly Erickson "Tajemny dziennik Marii Antoniny".
W księgarni te książki oczywiście są ale za drogie jak na moją kieszeń a w bibliotekach ich nie ma.

Jeżeli ktoś by mi je pożyczył byłabym bardzo wdzięczna.

Życzę słonecznego jesiennego weekendu.



4 komentarze:

Jaglana pisze...

http://allegro.pl/carolly-erickson-tajemny-dziennik-marii-antoniny-i4661894985.html

Poza tym sugeruję kontrolować ten portal może ktoś jakieś używane wystawi.

AsiaB pisze...

Niestety nie posiadam:(

Moje zaczytanie pisze...

W bibliotekach okolicznych nie mają?

cecyliarodzinaidom pisze...

Niestety nie mają.Nasze biblioteki słabo są zaopatrzone..Ale czekam.Może zakupią te pozycje kto wie, a może dostanę gdzieś w promocyjnej cenie na Allegro lub w księgarniach.Jestem cierpliwa.

Bullet journal czy kalendarz?

Witajcie moi drodzy w ten mglisty ranek. Praktycznie przez cały wrzesień męczy mnie katar. Szczególnie rano i wieczorem. Mam już dość o...