czwartek, 11 grudnia 2014

Historia i antykwariat.

Jak wiecie studiuję historię i ostatnimi czasy zainteresowałam się literaturą pod tym kątem.
Allegro, antykwariaty są teraz moją skarbnicą.Uwielbiam biografie pamiętniki listy.Im starsze tym lepsze.Bardzo lubię stare używane książki z przeszłością.Ceny też zachęcające- od 1 zł wzwyż.

Zdjęcia kiepskie ale za oknem szarzyzna, ponuractwo.

Moje ostatnie zakupy:


"Świadek epoki" i "Wspomnienia" obok "Henryka VIII "są z biblioteki.


"Kufer Kasyldy"i "Trzy pamiętniki pomorskie" też z biblioteki".



Tu książki z serii "Historie prawdziwe" i trylogia o Napoleonie i Józefinie.
Czekam jeszcze na przesyłki z Allegro i "Taniej książki."

3 komentarze:

To przeczytałam pisze...

No toś się obkupiła :)
Dla wielbicieli lektur historyczno-pamiętnikarskich nie brak pozycji na rynku, zwłaszcza antykwarycznym. Te Wspomnienia biblioteczne mogą być bardzo ciekawe. Pamiętam, że z tej serii u mojego Ojczastego coś tam jest.

Moje zaczytanie pisze...

Ho, ho, ho.....sporo tego.
Jak ja lubię oglądać takie zdjęcia....
Ja też jestem miłośniczką antykwariatów i tam się obkupiłam nieraz a i teraz czekam na dostawę...
Tez lubię biografie a i do historycznych książek zaczynam powracać....
Miłej lektury....
Załączam pozdrowienia...

AsiaB pisze...

Kolekcja Ci się konkretnie powiększyła:) Tak trzymaj..