środa, 17 grudnia 2014

Podaj dalej

Zapisałam się do Asi na zabawę Podaj dalej.
Przyszły już prezenty za które bardzo bardzo dziękuję.

Popatrzcie na piękne podarunki:.





Jeszcze raz Asiu bardzo Ci dziękuję.

Teraz czas na zorganizowanie zabawy u mnie.

Zasady zabawy są trzy:
1. Czekam na dwie osoby które chciałyby dostać coś, co jest moim wytworem (wpisy w komentarzach). Liczy się kolejność zgłoszeń.
2. Mam 365 dni aby osobom, które się zgłosiły przygotować i wysłać upominki
3. Ci, którzy się zgłoszą, po otrzymaniu niespodzianki ode mnie ogłaszają u siebie zabawę na takich samych zasadach.




3 komentarze:

ulinka pisze...

Zgłaszam się :)

AsiaB pisze...

Mam nadzieję, że upominek choć troszkę Ci się spodobał..bardzo Ci dziękuję za udział w zabawie:)

Kasia S pisze...

Ja też się zgłaszam :)

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...