niedziela, 14 grudnia 2014

Tania książka.

We wrześniu miałam urodziny  w listopadzie imieniny no i jeszcze Miołaj.
Dostaję przeważnie pieniądze chociaż nie przepadam za takim prezentem.
Rodzina nie wie co mi kupować , uważa że wszystko mam.. Hm...
A ja wydaję przeważnie na książki, ciuchy dostaję od koleżanki , nie muszę więc latać po sklepach odzieżowych.

Skorzystałam z promocji w "Taniej książce" i zrobiłam ostatnie w tym roku zakupy książkowe.
Czekam jeszcze na książki z Allegro.

Średnia cena książki (z przesyłką) to 11  zł.



Cena rynkowa za Józefa Hena to 89 zł a Chatwina 50 zł.


Kupiłam dwa tomy Marii Antoniny, trzeci był w normalnej cenie.Muszę czekać na promocję.


Dostałam jeszcze 10 zł rabatu na następne zakupy.

2 komentarze:

Moje zaczytanie pisze...

Już tam byłam kilka razy i te same prawie, że książki oglądałam + Styrona, ale te pieniądze...dopiero co na allu wydałam i w jednej księgarni skąd już przyszła mi wspaniała książka.
Też będę je pokazywać, bo lubię i oglądać i sama swoje nabytki prezentować.
Miłej niedzieli Cecylio życzę.

AsiaB pisze...

Szalejesz z tymi książkami..