niedziela, 22 marca 2015

Pochmurna niedziela...

Wczoraj pierwszy dzień wiosny i to bardzo nieudany. Pogoda nie dopisuje, padał nawet śnieg z deszczem.
Miałam wczoraj 23 rocznicę ślubu. Mąż dopiero dzisiaj wraca po tygodniowej nieobecności.Złożyliśmy sobie życzenia telefonicznie.

Z czytaniem też kiepsko. Popadłam w wiosenną chandrę.
Przeczytałam tylko cieniutką książkę o kotach, Książka zabawna pełna dowcipnych rysunków wierszy i felietonów.


Moja kotka Fiona wyleguje się na lodówce.




A robótkowo? Słabo, Skończyłam zieloną serwetkę, muszę ją tylko wykrochmalić i wysuszyć.

3 komentarze:

Moje zaczytanie pisze...

Gratulacje składam z okazji rocznicy ślubu...pięknie jest trwać razem wiele lat i razem później się starzeć czego Wam z serca życzę...

raeszka pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :).

Ja też ostatnio mam przestój w czytaniu :(.

Serwetka śliczna :).

Happy Housewife pisze...

Gratuluję tak pięknej rocznicy:) Serwetka cudna w pięknym kolorze!

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...