wtorek, 25 sierpnia 2015

Co przeczytałam w Zakopanem 4

Lektura która wyciska łzy. Zaniedbane dzieci budzą u mnie gniew na rodziców i na system socjalny.
Bezradność i bierność urzędników przerażają mnie.
Nie polecam osobom bardzo wrażliwym. Ja obiecuję sobie że takich książek czytać nie będę ale od czasu do czasu wpadnie w moje łapki taka tematyka.
Wypożyczona z biblioteki.



Szokująca, oparta na faktach opowieść o przemocy i zaniedbaniu.

Ośmioletnia Aimee w momencie narodzin została umieszczona w rejestrze nieletnich zagrożonych przemocą. Szkoła wielokrotnie informowała pomoc społeczną o siniakach na ciele dziewczynki. Pięcioro jej przyrodnich braci i sióstr zostało odebranych matce wiele lat wcześniej. Nikt nie rozumie, czemu pozwolono, by Aimee tyle czasu cierpiała w domu.

Czy teraz jeszcze można jej pomóc?
Opis ze strony Empik.


Tytuł: Zapomniane dziecko
Tytuł oryginalny: Another Forgotten Child
Autor:
Tłumaczenie: Mincer Weronika
Wydawnictwo: Wydawnictwo MUZA S.A.
Redakcja: Burakiewicz Małgorzata
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 384
Numer wydania: I

2 komentarze:

Moje zaczytanie pisze...

Ciekawa , ale jak na urlop w czasie, którego miałaś sama jakby wychodzić, o ile dobrze pamiętam, z pewnej zapaści psychicznej lektura trudna....

cecyliarodzinaidom pisze...

Trudna, widocznie lubię się katować.