niedziela, 13 marca 2016

Michalak


Przeczytałam ale z trudem. Jak to u Michalak wszystko przewidywalne, nudne.Ciężko mi się czytało ale skończyłam. Jest trauma z dzieciństwa, ucieczka na prowincję, złe charaktery i niewidomy chłopak który stracił wzrok wskutek ciężkiego pobicia przez chuliganów. Wyrzeczenie się miłości dla dobra i szczęścia drugiej osoby. Trochę za słodko trochę nierealnie.

Tytuł: Spełnienia marzeń!
Autor:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Ilość stron: 272
Numer wydania: I
Data premiery: 2016-02-03
Rok wydania: 2015

2 komentarze:

Promyk pisze...

Widzę, że o twórczości Michalak mamy podobne zdanie. Cieszę się, bo już się bałam, że coś ze mną nie tak: wszystkie się zachwycają, a ja nie...;)

AsiaB pisze...

Niestety nie czytałam..i po tym co piszesz chyba nie będę próbować:)