poniedziałek, 2 maja 2016

Dzień flagi i....Szepty i tajemnice.

Znalezione obrazy dla zapytania flaga polski 

"Szepty i tajemnice".Dwutomowa powieść o losach rodziny Matzerów.
Akcja książki dzieje się w Paryżu Warszawie i majątku ziemskim Zaborowie. Dzieci rozproszone po Europie, mają swoje smutki radości  miłości oraz zdrady. Jak to w każdej dużej rodzinie.
Wojny i jej ofiary też nie ominęły rodziny Matzerów. 
Książka mi się podobała chociaż ciężko mi się ją czytało. Jakoś tak wolno, leniwie. 

Szepty i tajemnice. Tom 1 - Janiszewska Agnieszka           Szepty i tajemnice. Tom 2 - Janiszewska Agnieszka

 

1 komentarz:

AsiaB pisze...

Wydaje mi się, że generalnie tematyka wojny jest dość ciężka..przynajmniej dla mnie..niby ciekawa, ważna i warto przeczytać, ale jednak tragiczna i wpędzająca w smutny nastrój..

Bullet journal czy kalendarz?

Witajcie moi drodzy w ten mglisty ranek. Praktycznie przez cały wrzesień męczy mnie katar. Szczególnie rano i wieczorem. Mam już dość o...