czwartek, 23 czerwca 2016

Większy kawałek nieba.




Iga wraca z Anglii aby uregulować swoje rodzinne sprawy z ojcem. Zamyślona siada w restauracji aby wypić kawę i dowiaduje się że konieczne jest zatrudnienie kelnerki . Iga pod wpływem impulsu zatrudnia się, a przecież miała wrócić z powrotem do Anglii.
Właścicielem restauracji jest przystojny wdowiec Wiktor mający 14 letniego syna. Iga powoli zakochuje się w Wiktorze ale zdaje sobie sprawę że nie może mu nic zaoferować. Jest biedna bez mieszkania i właściwie bez rodziny. Wiktor związany jest z piękną elegancką i dobrze sytuowaną Natalią. Jak potoczą się losy Igi przeczytajcie same. Szkoda tylko że trzeba czekać na drugą część.
Tytuł:


Większy kawałek nieba
Autor: Mirek Krystyna
Wydawnictwo: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Ilość stron: 432
Numer wydania: I
Data premiery: 2016-04-27
Rok wydania: 2016

1 komentarz:

Ewita Jot pisze...

Jeszcze tego tytułu Pani Mirek nie czytałam, chociaż mam już na swojej prywatnej liście:) Od jutra będę miała "teoretycznie" więcej czasu to zacznę nadrabiać wszelakie zaległości:)
Pozdrawiam serdecznie

Tęsknota boli.

Wczoraj wróciłam z Warszawy, jechałam cały dzień i przez całą drogę płakałam. Bolało mnie że muszę opuścić moje dziecko. Wiem że jest do...