piątek, 17 czerwca 2016

Pani Witkiewicz raz jeszcze.




Czy pytanie-Cześć co słychać? może być niebezpieczne? Okazuje się że tak. Zuza po dwudziestu latach nawiązuje kontakt nie tylko ze swoimi dawnymi koleżankami ale i  ze swoją pierwszą miłością. Zuza ma ochotę na motyle w brzuchu i odcięcie się od rutyny dnia codziennego. Czy prawie czterdziestoletnia kobieta zrujnuje swoje życie małżeńsko - rodzicielskie? Jaka tajemnica ciąży na młodości Zuzanny?  Przeczytajcie same.
Książka średnio mi się podobała, wyrosłam z romantycznych historii.
Tytuł:


Cześć, co słychać?
Autor: Witkiewicz Magdalena
Wydawnictwo: Wydawnictwo Filia
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Numer wydania: I
Data premiery: 2016-04-27
Forma: książka

3 komentarze:

chwilotrwaj pisze...

Dzięki tobie wsiąkłam w Witkiewicz.

Przeczytałam właśnie "Pierwsza na liście" - super

cecyliarodzinaidom pisze...

Cieszę się!!!

chwilotrwaj pisze...

Zdobyłam również ta pozycję. Już połknięta :)

Od jakiegoś czasu jesteś moim góru :P Dobrze że większość ma moja biblioteka :)

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...