poniedziałek, 27 czerwca 2016

Wardęszkiewicz

Druga część książki "Klucz". Muszę powiedzieć że to trudna literatura, ciężko się czyta, miałam parę razy ochotę odłożyć ją na bok. Ale coś ciągnęło mnie do niej, skończyłam ją, ale szło mi jak po grudzie.
Główna bohaterka Mela miała smutne dzieciństwo opisane w pierwszej części. Jako dorosła kobieta też nie miała lekko. Pierwsze małżeństwo było nieudane, drugie pełne miłości chociaż nie wszystko układało się idealnie. Córka Meli Jola jest pełna niechęci do matki odpycha ją i ma jej za złe rozwód z ukochanym ojcem.
Mela wiele podróżuje. Opisane są podróże po Francji Włoszech i innych krajów.
Książka nie jest idealna na lato, ale jeśli ktoś lubi taką literaturę to polecam.
Tytuł:

Bez czci i bez wiary
Autor: Wardęszkiewicz Elżbieta
Wydawnictwo: Novae Res
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Ilość stron: 534
Numer wydania: I
Data premiery: 2015-03-31
Rok wydania: 2015

Brak komentarzy:

Bullet journal czy kalendarz?

Witajcie moi drodzy w ten mglisty ranek. Praktycznie przez cały wrzesień męczy mnie katar. Szczególnie rano i wieczorem. Mam już dość o...