niedziela, 26 czerwca 2016

Wygrana, shinybox i psychologia.

Ostatnio u mnie tylko czytelniczo. Czas trochę to zmienić.
Gracie w zdrapki Lotto? Ja od czasu do czasu bawię się w to. Wygrywam nie tylko małe sumy. Ostatnio wygrałam dwa razy po 360 zł.


A tu trochę kosmetycznie. zamówiłam sobie pierwszy raz Shinybox i jestem bardzo zadowolona. Wszystkie kosmetyki mi się przydadzą. Nie mam czasu ani cierpliwości latać po sklepach i szukać tego co mnie zadowoli.





Szczegóły zawartości Schinyboxa czerwcowego znajdziecie na stronie http://shinybox.pl.
Zakupiłam też parę książek psychologicznych i przewodnik po Paryżu. Bardzo chciałabym kiedyś tam pojechać.


Życzę Wam słonecznej i relaksującej niedzieli.





3 komentarze:

Agnieszka pisze...

My od czasu do czasu próbujemy szczęścia w toto lotka, ale szału nie ma ;)

Blogowy Świat pisze...

Gratuluję :) W dżungli codzienności czytałam i bardzo spodobała mi się ta książka ;)

Ola pisze...

100 miejsc we Francji właśnie tez czytam i bardzo mi sie podoba:)

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...