czwartek, 30 czerwca 2016

Złudzenie.



Charlotty Link nikomu nie trzeba przedstawiać. Książek jej u nas wiele.
Powieść wielowątkowa, jest morderstwo i to niejedno jest i krąg podejrzanych ale niewielki. Czy morderstwa są ze sobą powiązane? Czy zrobiła to jedna osoba? Przeczytajcie same. Ja nie zdradzę fabuły. Polecam miłośniczkom kryminałów. Czyta się szybko i z ciekawością. Ja dość szybko wydedukowałam kto jest zabójcą.

 Tytuł:


Złudzenie
Tytuł oryginalny: Die Täuschung
Autor: Link Charlotte
Tłumaczenie: Spirydowicz Ewa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Sonia Draga
Język wydania: polski
Język oryginału: niemiecki
Ilość stron: 384
Numer wydania: I
Data premiery: 2016-04-27
Rok wydania: 2016

2 komentarze:

Blogowy Świat pisze...

mam kilka książek tej autorki, jednak jeszcze nie miałam okazji ich przeczytać;)

violka pisze...

Przeczytałam na razie jej "Drugie dziecko" i na pewno sięgnę po coś jeszcze - poszukam w bibliotece "Złudzenia" :)

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...