poniedziałek, 4 lipca 2016

Nie perfekcyja kura domowa.


Zazdroszczę ludziom którzy potrafią prowadzić perfekcyjnie swój dom. Ja po zaliczeniu sesji obiecałam sobie "odgruzować" swój dom. Obiecanki cacanki a....
Dzisiaj wzięłam się za sprzątanie szafek. Wyrzuciłam całą reklamówkę przeterminowanych leków(w aptece do kontenerów). Do tego doszły przeterminowane kosmetyki(też cała reklamówka).
Ogarnęłam i poukładałam wszystkie kosmetyki i obiecałam sobie że nie spojrzę na sklep kosmetyczny dopóki nie zużyję tego co zalega na mojej uprzątniętej półce. Jestem z siebie dumna.
Mój synuś odkurzył całe mieszkanie.
Lato szybko się skończy a ja naprawdę chcę ogarnąć chaos panujący koło mnie. 
Do tego plany czytelnicze nie tylko te przyjemne. Czeka mnie  przeczytanie książek potrzebnych mi do pracy magisterskiej. Następny rok akademicki będzie ciężki. Do tego na mojej głowie nie tylko studia ale i  dom oraz  dzieci-mimo  że już są dorosłe ale jeszcze się uczą.
W ostatnim czasie przeszłam na dietę wegańską i bardzo się z tego cieszę. Czuję się o wiele lepiej i o wiele więcej mi się chce.


Życzę Wam ciągłego utrzymania porządku w swoim życiu!




Brak komentarzy:

Bullet journal czy kalendarz?

Witajcie moi drodzy w ten mglisty ranek. Praktycznie przez cały wrzesień męczy mnie katar. Szczególnie rano i wieczorem. Mam już dość o...