niedziela, 24 lipca 2016

Pani Witkiewicz po raz kolejny.


Jest to jakby kolejna, ostatnia część opowieści o Milaczku.
Pierwsza część to "Milaczek", druga "Panny roztropne"
Ada otwiera cukiernię, Jest mistrzynią w swoim fachu i samotną matką rocznego Michałka.
Gdy odchodzi niania małego, Ada musi zabierać go do pracy, gdzie urządziła mu kącik zabawowo wypoczynkowy. Kącik i cukiernia przyciągają inne matki i kobiety bezdzietne. Pani stomatolog, pedagog, psycholog,prawnik. Różnorodność postaci i problemów.
Książka pozytywna, zabawna, dająca odpoczynek. Na końcu powieści zwycięża miłość nie tylko do dzieci ale i do .....Przeczytajcie same.
A Milaczek? Milaczek znalazł swoje szczęście u sąsiada z parteru Jacka i jego córki Zuzy i spodziewa się córeczki. 
Jak wszystkie książki Pani Witkiewicz polecam!!! A okładka? Cudna.

Tytuł:


Szczęście pachnące wanilią
Autor: Witkiewicz Magdalena
Wydawnictwo: Filia
Język: polski
Język oryginału: polski

3 komentarze:

Elzbieta Jon pisze...

Witam niedzielnie i pozdrawiam cieplutko:) Jak zawsze cudownie u Ciebie !!!

Alicja P. pisze...

Czytałam dwie książki Witkiewicz jak do tej pory i tę również mam w planach :)

AsiaB pisze...

Nawet okładka bardzo zachęca:)

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...