sobota, 30 lipca 2016

Wegańskie placki cukiniowo-ziemniaczane.

Zdjęcie z sieci, zapomniałam zrobić zdjęcie mojego dania.

Ja jako jedyna jestem w domu weganką. Dlatego robię dwa osobne obiady. Dzisiaj zrobiłam sobie placki ziemniaczano cukiniowe.

Dwa ziemniaki, pół dużej cukinii, łyżka mąki kukurydzianej, przyprawy: ja dałam sól, pieprz, zioła prowansalskie, curry. Uwielbiam przyprawy. Dałam też parę płatków sera toffu. Improwizować można na wiele sposobów. Placki troszkę mi się rozlatywały ale nie było tak źle. Jako weganka nie używam jajek. Placki bardzo mi smakowały i na pewno będę robić je jak najczęściej.

5 komentarzy:

Agnieszka pisze...

U nas co prawda mięsożerne towarzystwo, ale chętnie próbujemy bezmięsnych dań. Placki bardzo apetycznie się prezentują, może spróbujemy :) Pozdrawiam!

Anna pisze...

Nie jestem weganką, ale bardzo lubię placki z cukinii. U mnie trochę inne proporcje, mniej ziemniaka, a więcej cukinii i jeszcze daję jajko :)
Pozdrawiam.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Bardzo lubię takie placuszki!!

AsiaB pisze...

Jedyna??To chyba ciężko..już widzę kolejną potrawę wegańską u Ciebie i tak się właśnie zastanawiałam skąd to..

Holly Golightly pisze...

Mam już dość mięsa i węglowodanów. Czuję, że potrzebna jest mi ogromna zmiana w żywieniu. Z przyjemnością podejrzę co sobie serwujesz.

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...