sobota, 20 sierpnia 2016

Ambasadorstwo chillbox i malutkie rozdanie.



Ze strony internetowej Everyday dostałam granulki do prania do przetestowania.
Dla Was mam próbki do wypróbowania, trzy pierwsze osoby dostaną po dwie saszetki i będą zobowiązane do napisania do  mnie  swojej opinii na temat tego produktu.

Kupiłam też po raz pierwszy Chillbox za chyba 89 zł. Dokładnie nie pamiętam.
Jest to box z kosmetykami ale nie tylko.




Oprócz kosmetyków w pudełko znalazły się:
baton mocy Ani Lewandowskiej
zestaw do powieszenia zdjęć na ścianie i książka "Toń" Anyi Lipskiej-kryminał.
Ciekawe produkty które na pewno znajdą swoje przeznaczenie.

5 komentarzy:

Agu-sia pisze...

Chętnie wypróbuję

ma ra pisze...

Zgłaszam się!

cecyliarodzinaidom pisze...

Ma ra podaj swój adres domowy i adres bloga. Mój e-mail: cecy44@wp.pl

Angi pisze...

Dziękuję za udział w moim candy, pozdrawiam :)

violka pisze...

Jeśli sprawa nadal aktualna. To chętnie przyłączę się do testu :)

Tęsknota boli.

Wczoraj wróciłam z Warszawy, jechałam cały dzień i przez całą drogę płakałam. Bolało mnie że muszę opuścić moje dziecko. Wiem że jest do...