środa, 24 sierpnia 2016

Co dostałam...

na przyspieszone urodziny od mojej przyjaciółki?
Urodziny mam dopiero 11 września ale moja przyjaciółka sprawiła mi prezent już teraz.
Wyjeżdża na dwa miesiące do Niemiec i nie będzie mogła być na moich urodzinach.
Dostałam śliczny kubek i kominek z olejkami. Jestem maniaczką kubków i wielbicielką kominków.
Nie powiem ile ich miałam ponieważ mam takiego pecha że zawsze z kominkiem coś się stanie. Albo pęknie albo się zbije. Uwielbiam zarówno olejki jak też woski do kominków.


 Kubeczek jest z sitkiem, można więc zaparzać i herbaty sypane i ziółka. Jest cudny.

Co się tyczy kubków zobaczcie jaki piękny prezent dostałam od jednego z moich synów na DZIEŃ MATKI. Bardzo się wzruszyłam gdy go zobaczyłam i przeczytałam nadruk.



2 komentarze:

kawerno pisze...

Bardzo ładne prezenty dostałaś :)

violka pisze...

Piękne podarki. I widać, że od serca, skompletowane specjalnie dla Ciebie :)