poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Pyszny pasztet wegański, ambasadorstwo i małe rozdanie.

Co weganka je do kanapek? Oczywiście pyszny pasztet wegański.


A oto przepis znaleziony w sieci.
Składniki:
– 2 szklanki ugotowanej zielonej soczewicy
– 1 szklanka ugotowanej zimnej kaszy jaglanej
– 100 ml oleju
– 2 cebule
– 10 suszonych śliwek
– 2-3 łyżki sosu sojowego
– 2 liście laurowe
– 3/4 łyżeczki majeranku
– 1/2 łyżeczki cząbru
– szczypta gałki muszkatołowej
– sól i czarny pieprz – kilka łyżek oleju do smażenia

1. Kaszę jaglaną i soczewicę ugotuj do miękkości w oddzielnych garnkach. Możesz to zrobić dzień wcześniej. Ja często odkładam szklankę kaszy kiedy gotuję ją na śniadanie.
2. Cebulę podsmaż na oleju z liśćmi laurowymi. Gdy cebula się zeszkli wyrzucić przyprawy.
3. Wszystkie składniki poza śliwkami zmiksuj blenderem na masę (soczewica, kasza, cebula, olej, przyprawy).
4. Przełóż 3/4 masy do foremki, ułóż śliwki i przykryj pozostałą masą.
5. Piecz w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez 45 minut. Je piekę z grzałką od góry i do dołu owijając całą foremkę w papier do pieczenia, w ten sposób wierzch pasztetu nie robi się suchy i się nie kruszy.
6. Pasztet wystudź w przykrytej foremce przez całą noc. Rano wyjmij pasztet na deskę, przechowuj w lodówce, szczelnie owinięty aby nie wysechł bo zacznie się kruszyć.

W ostatnim czasie zostałam ambasadorką firmy: La Petit Marseiliais. 
Dostałam od nich kremowy żel pod prysznic malina i piwonia, balsam do mycia masło arganowe, wosk pszczeli i olejek różany oraz krem do mycia masło shea i akacja.



I tu mam dla Was małe rozdanie. Pierwsze trzy osoby dostaną ode mnie po trzy próbki, każda po 10 ml. balsamu do mycia ciała pod prysznic, intensywne odżywianie-masło arganowe wosk pszczeli i olejek z płatków róż. Ale żeby nie było tak łatwo, musicie kochane przesłać na mój adres e-mail opinię o tym produkcie, gdy już go przetestujecie.
 Mój email: cecy44@wp.pl
Dziękuję i życzę Wam przyjemnego dnia.




6 komentarzy:

Doriss pisze...

Kiedyś mojej Młodszej kupiłam na wyraźną jej prośbę żel do kąpieli. Może i spróbuję potestować inne produkty tej firmy. Moje dziewczyny na pewno z chęcią.
Pozdrawiam
D.

cecyliarodzinaidom pisze...

Próbki wyślę Ci razem z gazetkami. Pozdrawiam

kgosia pisze...

Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej firmy, chętnie je przetestuję

Doriss pisze...

Bardzo dziękuję i pozdrawiam.
D.

cecyliarodzinaidom pisze...

Doriss wysłałam do Ciebie dzisiaj i gazetki i próbki.Pozdrawiam.

AsiaB pisze...

Trzy osóbki?A chyba doliczyłam się dwóch..to może i ja spróbuję??

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...